Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Vattkoppor

Publicerad 2016-01-10 10:13:21 i Ted ♥, Vardag,

Halloj.. Jag har vart så himla sugen på att gå in å skriva några rader men barnen tillåter knappt de, dom gör alltid nå hys eller bråkar så fort dom kan men de kallas väll syskonkärlek. Gör iaf ett försök nu.

Nu är/får vi bara vara hemma.
T har åkt på vattkoppor, typiskt men skönt å bli av med det. Hoppas typ att E oxå ska få de nu så är båda klara.
Går dock och oroar mig att jag ska bli smittad, jag fick ju aldrig de som liten och känner inte så mkt för att bli så sjuk nu.

Det är så svårt å få honom å sluta klia på dom. Det verkar mest klia i huvudet oxå. Vad gör man?
Än så länge har de hållt på i 5 dagar (med idag) så jag tycker dom kan försvinna nu för hans skull.

Det är då mkt jag vill skriva om, min födelsedags resa till Paris, julafton, nyårsafton och m.m mer får försöka med de i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela