Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Ögoninflammation & öroninflammation

Publicerad 2015-11-09 13:43:20 i Vardag,

En lång och seg morgon vart det.
Gick upp kl 8 och åt frukost med barnen sedan klä på oss och lite fix sedan gick vi till drop in hos doktorn.
Kände att de var dags å titta upp Ted's öga, ögoninflammationen började i torsdags och nu hade de blivit värre å hela vitan är röd och ögat svullet.
Ögondroppar som ska användas morgon och kväll och det kommer dock bli problem då han vägrar, har försökt å få ge honom de sen vi kom hem från doktorn och han total vägrar.
Han hade även öroninflammation men ingen penicillin behövdes än enligt sköterskan.

Jag har tagit mig en kopp te och tittar på gårdagens BB avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela