Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Sista dagen i november

Publicerad 2010-11-30 11:19:07 i Allmänt,

Var inte ett dug trött nät jag gick å la mej igår
så jag somade inte förns vid halv 5 å så gick jag upp
halv 10 så 5 timmars sömn inatt men känner mej inte så trött nu
som tur är.. Nu på morgonen kom jag oxå på att min cykel står ju ute
å idag är sista dag å ta in den i cykelrummet annars plockar dom bort dom
så det var bara å springa ut å ta med sig den in så man har en cykel till sommaren
2011 =) 'hehe'.. Har oxå kastat in en tvätt, strykt upp julgardinerna till sovrummet å
kuddarna till soffan så nu är nog allt klart. Nu är det bara å vänta tills julgranen ska upp.

Idag händer det inte så mkt, tar nog min städ dag idag å rör mej till
mamma i morrn för att slinga hennes hår.


Örhängerna som jag köpte igår.
Nu kan jag äntligen byta dom anndra i öronen
när jag vill ha guld eller silver


Å så min guld klocka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela