Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

JUL GARDINER

Publicerad 2010-09-30 20:31:30 i Allmänt,

Sååå trött :/
Jag gäspade säkert ca 8ggr efter jobbet på väg hem.
Tycker det är rätt mkt eftersom det bara tar mej
typ 25min hem haha..

Imorrn är jag ledig så ska ligga och dra mej
extra länge när jag vaknar ;)
för sen kallar jobbet igen Lör-, Sön-, Mån- och Tisdag.

Asså jag kan inte bara förstå hur tiden går såå fort.
Idag när jag packade upp pallen på jobbet
så kom det jul gardiner JUL gardiner nu?!?!
Ja fast det börjar ju faktiskt nu när man tänkte efter.
Alla jul sakerna ska ju hinna komma till butik och sånt..
Men det gav mej verkligen ett leende på läpparna
för det är så mysigt med julen :)

(Och jo, det är väldigt skönt när det kommer lite itaget oxå
annars blir det så mkt på en gång och en massa stress, Det gillar man inte)

Kommentarer

Postat av: H E L E N A

Publicerad 2010-10-01 06:03:03

sv: inget jag vill ta över internet..



haha det får jag passa på att göra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela