Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

31/12-2011

Publicerad 2011-12-31 11:26:33 i Allmänt,

Då var det nyår idag så här hemma blir det nog fullt upp hela dagen. Vi gjorde morgon kl 8 när Ted vaknade men låg kvar i sängen till halv 9 sen gick Fredrik ut med Skrållan å jag gosa med Ted :) Sen har vi städat lite här hemma, Fredrik vart lite iriterad av hur det såg ut så vi satte igång och Ted låg så snällt och lekte under gymmet.
Nu har vi precis ätit lite frukost å jag ska väl gå ut med Skrållan nu och sen blir det att städa toan, diska, vattna blommorna och eventuellt börja förbereda maten lite (köttet la vi i marinad redan igår). Farmor Katta, Johan, Faster Nicki och Sara kommer hit för att fira nyår. Vi vill ju helst va hemma där allt finns om Ted skulle tycka det blir jobbigt å så är Skrållan jätte rädd för smälandet har vi märkt dom två senaste dagarna när folk inte kan låta bli.

Hoppas ni alla får en toppen nyår. GOTT NYTT ÅR =D

Kommentarer

Postat av: sofi

Publicerad 2011-12-31 13:31:25

Postat av: sofi

Publicerad 2011-12-31 13:32:08

Har ni köppt hund?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela