Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Sy eller Fixa spjälsäng?!?

Publicerad 2011-06-30 15:30:17 i Allmänt,

Ja då har mamma och lillasyster vart förbi här idag. Vi åkte till okq8 en snabbis och fixade ett tankkort till mamma medans mina två första maskiner var igång sedan lämnade hon av mej och åkte vidare på några ärenden och jag ska snart gå ner till tvättstugan igen för att vika den torra tvätten och sen får jag väl försöka syselsätta mej på något sätt då Fredrik är på väg hem men ska sedan åka iväg och golfa med Johnny sen. Antagligen är jag bara hemma eller så ringer jag till pappa eller fredriks mamma å frågar om man kan komma upp och låna symaskinen eller så sätter jag mej på balkongen och börjar hand slipa spjälsängen så man kommer nån vart med det oxå, Det är ju bara 12veckor kvar tills plutten kommer å den vill man ju ha färdig i bra tid så man slipper stressa sen :)  jaja jag får se vad jag orkar göra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela