Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Tripp till Farmor idag

Publicerad 2011-11-30 21:54:24 i Allmänt,

Idag tog jag och Ted en promenad upp till Farmor för att hälsa på, hon var dock inte hemma när vi kom men vi stannade kvar efter som det bara var typ 2timmar tills hon skulle vara hemma. När hon väl kom hem vart det lite gos och lek med Ted och helt plötsligt vart kl halv 6 och vi gjorde oss iordning för att traska hem. Väl på väg hem träffa jag Sofie (en gammal barndomsvän) som jag inte sett på säkert 4år så vi stod och pratade i typ 45minuter sen var jag tvungen å röra på mej eftersom Ted började gnälla till i vagnen.

Sprang snabbt in på Hemköp och handla lite, färdig pizza som man värmer i ugnen fick följa med hem och bli dagens middag.

Nu försöker jag få Ted att sova för natten. Han somnade först vid 9 men vaknade för kanske 30min sen och så somnade han om nyss men vaknade efter 5 min och bara skrek så ska försöka på nytt nu då..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela