Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Bada, promenad och en fika

Publicerad 2011-09-30 17:15:15 i Ted ♥,

Dagen började med att våran lilla kille fick ta sitt första bad idag :) vart lite små skrik ifrån honom men inte så farligt ;) han gillade det nog lite iaf fast nästa gång ska jag nog ha liite varmare än 37/38 grader för jag tyckte det nog var lite kallt iaf.

Sen vart det en promenad till centrum där vi möte upp katta (farmor), Sussie (plast farmor), Nicki (faster) och kriss. Vi tog en fika och pratade lite sedan gick vi in på Ica, jag hämtade ut ett paket och så hämtade vi ut grattis kaffe och bullar då vi fått kuponger från dom för att vi flyttat ^^ :)

Fredrik har tagit en tripp till gymmet men kommer väl hem snart och Plutten sover så fint i sin säng och jag ligger på soffan och tittar på en film som går på 4:an jusst nu.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-09-30 21:33:00

Såg att du hade en blogg. Jättefin :-) Grattis till lillplutten. Låter som allt flyter på bra. Jag hade nog också varmare vatten för jag tyckte med att det kändes kallt med 37 grader. Kram

Postat av: 21 år o mamma till en prinsessa

Publicerad 2011-09-30 23:53:30

Hejj



Grattis till pojken. Äntligen så har du oxå fått din lilla prins.=) Vad ska han nu heta?? ni kom inte helt överrens om namnet lr hur va det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela