Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Tröttare än tröttast

Publicerad 2013-10-31 22:10:42 i Vardag,

Så otroligt j*vla trött jag är å har varit hela dagen, det var iaf skönt att jobb dagen gick fort.
Fredrik hämta upp mej och sedan åkte vi å hämtade Ted tillsammans och väll hemma ringde vi å beställde Kina mat😍 lite lat het får man ha och då ofta äter vi inte 'köp' mat.

Jag ligger redan i sängen sedan en halv timme tillbaka och ska nu lägga ifrån mej telefonen. 
Behöver verkligen sova, ögonen svider.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela