Ung tvĂ„barns mamma ♄

Jag bor tillsammans med min sambo/fÀstman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♄
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♄
Skriver om allt ifrÄn min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

UrinvĂ€rksinfektion 😰

Publicerad 2014-03-07 21:25:20 i Vardag,

Usch vilken lĂ„ng dag det har varit. 
LĂ€mnade Ted pĂ„ dagis kl 8 Ă„kte sedan till Enköping för att köra lite och sedan raka vĂ€gen till jobbet Ă„ jobba kvĂ€ll och inte nog med det sĂ„ fick jag ta en tripp till akuten efter jobbet dĂ„ jag vaknade inatt Ă„ var kissnödig och ont gjorde det och som jag förstod sĂ„ hade jag ju rĂ€tt, urinvĂ€rksinfektion 👎.
Var typ dÀr i 15 min Ä tog ett prov, fick recept utskrivet som jag ska hÀmta ut i morgon men fick Àven med mig tre tabletter sÄ jag kunde börja redan ikvÀll med penicillin kuren. Hoppas det vÀrsta Àr över till i morgon sÄ det inte blir lika jobbigt Ä jobba som idag.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela