Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Hemma sysslor

Publicerad 2015-08-28 11:54:15 i Vardag,

Inskolningen med Eliis går toppen bra och jag älskar att hon trivs så bra.
Lämnade barnen kl 9 men jag stannade kvar lite på Teds avdelning då han var så kramig av sig 😍 Eliis springer ifrån direkt och leker.

Idag har jag passat på att göra en massa sysslor här hemma som i vanliga fall tar två dagar å göra med barnen hemma. Ska även passa på å ta en dusch innan dom ska hämtas 👍🏻.

Just nu en kort kaffe pause 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela