Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

En vecka & nya skor

Publicerad 2016-02-01 08:56:11 i Vardag,

I en vecka nu har jag hållt mig undan sötsaker och onyttigheter med väldigt små undantag (inte helt lätt i början). Det har iaf visat lite resultat redan och jag är nöjd att jag äntligen tog tag i mig själv å började. Har även börjat PW och löpa 💪🏼 ute nu när snön inte finns kvar
gick och köpte nya löpar skor förra veckan oxå, 1699kr vilket inte riktigt var min budget direkt men dom enda som fanns inne i butik som "passa" mina fötter. 
Jag sprang nämligen på band å dom filmade mina fötter, ville ha rätt då jag får ont av mina gamla.
Jag har oxå en garanti på dessa då jag får testa dom i 30 dagar å är jag inte nöjd får jag byta, hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela