Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

sex and the city 2

Publicerad 2010-07-30 10:47:01 i Allmänt,

Solen skinner =)

Han inte skriva något igår tyvärr.
Jobbade ju stägning, Var hemma 20 över 8
eftersom Älsklingen var så snäll och hämtade mej, Tack =)..
Direkt när vi kom hem rotade vi i frysen för att komma
på vad vi skulle äta, Till slut bestämde Fredrik fish and chips.
Det går ju snabbt och är gott..

Till maten vart det tv tittande sen film i sängen.
Fredrik sat på nån film men somnade efter 5 min haha
så jag byte film till sex and the city 2, Många som säger att
den inte var så bra, men jag tyckte faktiskt den var bra.
Fast jag förväntade mej lite mer, Jag menar det är ju ändå
sex and the city 2.. Men ni som vill se den, Se den.. Det är ju inte så
att man slösar bort tid :P

Nej nu är det snart dags och bege sig till jobbet,
Jobbar stägning idag igen.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela