Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Mkt o göra....

Publicerad 2010-05-28 09:51:09 i Allmänt,

Fredag idag då =)
Om ca en timme ska jag röra på mej.
Ska hitta en present till Micke som fyller 25år
i helgen sen ska jag jobba till kl 20.00 ikväll
då kommer Fredrik och Tina å hämtar mej sen ska vi
bege oss till Mickes landställe =)
Där ska de fixas lite oxå, Tälten ska upp eftersom
de inte är så stort där, men de kommer bli kul å mysigt..

Denna helg kommer bli as kul..
Tyvärr har ju kameran lagt av :/ så får tyvärr inga bilder.
Men Sofi lär ju ha den med sig =)

Jusste måste fixa bilderna till sofi som jag lovat haha,
Ska göra de nu på en gång.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela