Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

29 November

Publicerad 2010-11-29 11:20:41 i Allmänt,

Ska snart gå å jobba, Jobbar 12-19 idag..
Känner mej inte så tagad för att jobba idag men sen är
jag ledig tre dagar =)  men då måste det ju städas å tvättas
här hemma, hereguud.. En utav dessa dagar ska jag även ta mej
till mamma, hon frågade förut om jag kunde slinga hennes hår
å det ska jag ju kunna fixa åt henne :)...



Bild från ifredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela