Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Presenter

Publicerad 2010-11-29 19:46:17 i Allmänt,

Åå så var man hemma igen..
Han nästan med allt som jag skulle hinna med
idag, bara något litet som jag lämnade så jag hoppas dom
anndra fixar det i morgon =)

Nu tänkte jag visa det jag fick utav alla =)


Detta fick jag av Mamma å Anna med familj. En blomma som dom fixat ihop själva
super fint ju =) och två st presentkort, ett på h&m och ett på Gina.. Jag tackar för det =)


Åå det fick jag av "farmor". Ett grattis kort å ett present kort
på Guldfynd, Taack..


Ååå jätte fina blommor utav pappa med familj.
Ska få mer när vi firar dagen efter jul hos honom =)


Det här fick jag av Örjan å Sussie. Ett träd som växer
på kina muren (Ganska häftigt) å ett silver halsband som blänker
ordentligt, Det är ju typiskt mej ;)

Eftersom jag fick så mkt present kort så har jag handlat lite
idag på ett iaf. Köpte en klocka på guldfynd men den får ni se sen..
Jag är jätte nöjd =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela