Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

PACKAR

Publicerad 2011-04-29 16:57:10 i Allmänt,

Håller på å packar en del. Har vart och kastat lite glas och även gett lite kläder till afrika och så har min snälla mamma vart här med lite kartonger till mig =) .. Jag vilar en del imellanåt och sätter mig vid datorn men ska göra ett ryck till nu så man slipper stressa imorrn. Joahn har lånat ett släp av sin chef som han hämtar kl 9.00 på söndag morgon å då ska Fredrik och Wigis börja förbereda å ta ner en hel del så det bara är att lasta på när Johan kommer med släpet. Jag är jätte tacksam för att våra komisar är så snälla och hjälper oss med flytten, Stort + till er =) .. Johnny och Sofi bor ju i bålsta så dom hjälper till där och lastar ur släpet.. Kanoon. Nej måste packa nu..

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-04-29 20:05:27

Japp. jag bor kvar i centrum fortfarande . Jag tar studenten nu . o så har jag praktik inne i stan på indiska vid hötorget . så jag har extra jobb där i sommar så man tjänar lite pengar :) Jo det är bara bra med mig . jag hoppas att vi kan ses snart . Ta en fika eller äta ngt gott tillsammans :) Hur är det me dig då ? Vad har hänt i ditt liv senaste tiden ? När ska du ha barn? :) hare bra !

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-30 10:34:59

Va snällt av dig att skänka lite =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela