Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

9-19

Publicerad 2011-01-31 08:22:12 i Allmänt,

Måndag och ny vecka.!
Idag är det en låång dag på jobbet, jobbar 9-19 idag..

Känner mej lite trött å små seg idag, Hoppas jag klarar av denna dag annars vet jag inte vad jag ska göra. Lite illamående sitter kvar sen igår kväll men den går väl över snart.. Har typ precis slängt i mej frukost å ska snart röra mej till jobbet. Hoppas alla får en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela