Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Mysig dag

Publicerad 2012-01-29 18:43:15 i Allmänt,

Typ halv 4 kom vi hem i natt/morse och klev upp vid 11 och åt en super frukost :) såå gott. Jag diskade lite sen tog Fredrik över och han gjorde även rent spisen och dammsög och jag hoppade in i duschen och kl 2 gick vi upp till Katta och skulle hämta hem Ted. Allt hade gått super och han hade varit glad hela tiden. Så fort han vaknade så tog jag upp honom och gosade och pussade och sen var det Fredriks tur. Va kvar en liten stund innan vi begav oss hem men först in på Hemköp å handla till middagen.
Åt för en halv timme sen, riktig umgås mat och gott så klart. Ted började bli lite grinig men Fredrik la honom i sängen och han somnade efter 5min, trött liten kille. Hoppas han bara sover en liten stund annars somnar han väl inte vid 9 sen..

Middagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela