Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Livsfarligt!!! Paniiik!!!

Publicerad 2012-03-29 23:12:54 i Ted ♥,

USSSCH väärsta paniken jag fick idag. Jag satt i soffan och Ted på golvet på sin lek matta och sen börjar han hosta lite och jag tittar då på honom och det såg ut som en helt vanlig hosta men jag fortsatte att titta på honom och helt plötsligt bara rinner det tjock slem från munnen och jag hoppas upp ur soffan och springer dom två meterna till honom och så började han spy och jag plocka upp honom fort, det kom en rätt stor pöl och sen tvär slutade det och jag fattade inte vad det va förns jag tittade på golvet bredvid mej och där ligger en bit plast tyg från LEK MATTAN, hur har han kunnat dra bort den??? Sånt ska ju vara barn säkra. Den hade alltså fastnat i hans hals och det var ju jävla tur att den kom upp/ut. Den mattan kommer jag numera INTE att använda..
Ted mår iaf bra och har inte visat något täcken på att han har ont i halsen efter detta.. Phjuu... Stakars min lilla älskling<3

Kommentarer

Postat av: Sanna - Mamma till Isabella

Publicerad 2012-03-30 08:27:58

Men guuud! Vad läskigt Linda! Vart kommer mattan ifrån? Ni borde höra av er till företaget så dom kan gå ut med det. Livsfarligt ju! En såndär plastbit kan lätt sätta sig som ett lock i halsen. Vilken jäkla tur att Ted lyckades kräka upp den. Fy!! Att olyckor kan ske så himla lätt. Det är därför man konstant är orolig att något ska hända ens lilla. <3

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-03-31 18:28:51

Men USCH!! Tur att de gick bra.

Postat av: Nathaly

Publicerad 2012-04-01 19:50:56

Stackar lilla älsklingen! <3 Hoppas det aldrig mer kommer hända nåt liknande! KRAMAR och PUSSAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela