Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Afterwork!!

Publicerad 2012-10-31 09:03:42 i Vardag,

Då var man på väg till jobbet idag igen. Fredrik och Ted är fortfarande dåliga och är hemma idag oxå. Tycker lite synd om Fredrik då det är jobbigt å ta hand om ett sjukt barn när man själv är sjuk.

Igår var det jobb till kl 17 sedan en kaffe på ett fik med Helena, super trevligt. Efter kaffet fick det bli en kort promenad och sedan bestämde vi oss för en afterwork ^^ Ja varför inte, vist det var en vardag men vi har inte träffats på väldigt länge och hur många har inte tagit en afterwork? :P Detta var dock min första. Vi hade super trevligt och babblade på om allt möjligt och klockan bara sprang iväg och vi rörde oss hem vid 11 tiden så i säng var jag inte förns vid 12. Vart ju senare än vad vi tänkt men vad gör det ;).

Imorse var jag rätt trött å seg men har knappt sovit något, var rädd för att försova mej så vaknade ett x antal ggr och titta på klockan och så har även mardrömmarna vart på mej, usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela