Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

26/2-13

Publicerad 2013-02-26 08:02:28 i Vardag,

Efter en ledig dag är det nu dags för jobb igen. Sitter på tåget nu. Fredrik lämnade Ted idag. Skönt att han gör det när jag börjar tidigare på morgonen då vi annars lämnar samma tid så för att jag ska slippa gå upp kl 6 och gå halv sju så är det ju lättare att Fredrik gör det då han har körkort, han åker ju hemifrån vid sju och jag får en extra halv timme å sova 😜

Jag på jobbet i söndags morgon innan öppning. Nån ego bild kan man ju lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela