Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

24år... Lan..

Publicerad 2014-11-27 08:15:13 i Vardag,

24år är man nu då, man känner ju ingen skillnad ;P
I måndags kom familjen på en liten fika och grattade mig. Självklart bjöd bara på hembakad fika.
Fick lite presenter (mer än vad jag räknat med)

I tisdags körde jag tvätt dag. Inte roligare än så.
I går ville Ted inte gå till dagis och självklart fick han då vara hemma med mig och Eliis. Vi åkte ut till Vreta och hämtade Fredriks madrass som han behöver över helgen (han och 5 anndra ska på lan) vi stannade även kvar där för en kaffe å umgicks lite med Lollo.

Imorse kl 05,40 åkte Fredrik, Johan och Mattias (dom sov här inatt för att komma iväg i tid) och hämtade resten för att sedan ge sig av, en bilresa på ca 3,5 timme väntade dom.

Jag har precis käkat klart frukosten å väntar nu på att Ted ska bli klar med den, han är alltid lite seg med dom sista tuggorna.
Sen blir de att göra oss klara för att åka till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela