Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Ted 3år

Publicerad 2014-09-25 18:19:44 i Ted ♥,

I tisdags fyllde Ted år och firades stort av hela tjocka familjen ❤️

Sååå himla mkt presenter han fick så är han nog galet nöjd i några månader, dock är det ju inte så länge kvar till jul så då blir det ju ännu mer ^^. Hur ska allt få plats?? Dags å rensa snart tror jag.
Självklart skämde hans gudfar bort honom något reält med en el bil.
Ted hade önskat sig en choklad och godis tårta så det fick bli en sådan och så försökte jag mig på en bil tårta som faktiskt inte vart så dum iaf :)

Kan iaf säga att jag hade världens lyckligaste 3åring här hemma efter alla presenter och de goda fikat.
En lyckad dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela