Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Lchf dag 3

Publicerad 2015-04-22 22:45:57 i Lillasyster ♥, Vardag,

Tre dagar har gått å jag känner hur jag smått kämpar för att hålla mig borta från små ätandet och kolhydrater.
Idag har jag vart slarvig med ätandet då jag inte haft tid att stå i köket å laga.
Frukost- två stekta ägg
Lunch- två koppar kaffe
Middag- sallad och biffstroganoff
Och nu på kvällen kände jag hur hungern steg å var tvungen å ta mig en banan.
Middagen.

E har börjat sova väldigt konstigt.
Vaknar med gnäll flera ggr och igår kväll somnade hon aldrig om så vid 22 tiden fick hon komma upp igen å vara vaken en stund.
Bara nu har hon vaknat säkert 6ggr och jag har även fått ta upp henne i famnen å vaga lite.
Hoppas inte att hon börjar bli sjuk å att det endast är tänder som spökar å att de kommer sluta snart..

Nej ligger i sängen å ska försöka somna så de blir nå sömn för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela