Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Denna dag ❤️

Publicerad 2015-08-27 22:34:05 i Vardag,

Idag fick Ted vara med och lämna Eliis på dagis. Han har tjatat så mycket om att få följa med dit. 
Efter att ha pussat och kramat båda barnen hej då så åkte jag och hämtade upp pappa för en tripp till Bauhaus så han kunde köpa mer färg till huset.
En kaffe och fralla tog vi även på fiket på hemmaplan innan jag skjutsade hem honom igen.
Faktiskt så var det rätt mysigt, jag å pappa umgås aldrig så själva utan det är faktiskt alltid några fler så detta uppskattades.

Raka vägen hem å lämna bilen för att sedan hämta barnen. 
Hem å göra mellis sedan satt vi och byggde duplo endatills jag skulle börja med maten. Mina små ögonstenar som gör att hjärtat smälter när jag ser dom le å skratta ❤️.

En bild på himlen som jag tog efter att ha nattat Eliiis, tyckte verkligen det var en fin kväll och stod å tittade upp en stund med huvudet fullt av tankar.

Fredrik har även vart ute på golfbanan med Ted idag även om det små regnade, uppskattas av Ted som har visat STORT intresse 😊


Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2015-08-28 21:01:33

Haha fick du också köra honom! Jag körde honom i måndags 😂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela