Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Inskolning

Publicerad 2015-08-19 21:16:50 i Lillasyster ♥, Ted ♥, Vardag,

Idag har Eliis vart på sin första inskolningsdag på dagis. 
Det börjar lungt med en timme dom första tre dagarna och sen förlängs det. Två veckor sker detta.
Det gick jätte bra å hon lekte hela tiden, en gång ville hon upp till mig och satt i mitt knä i ca fem minuter.
Hur fint var det inte med en liten tofs😍.


Till middag åt vi stekt rödspeta och oj vad dom åt mina barn. 
Eliis åt två portioner och Ted tre 👍🏻, har aldrig sett Ted äta så mycket fisk förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela